torsdag 10 december 2009

PhiPhi Islands!

Idag lamnade vi Phuket, och darmed ocksa Tony & Rikard for att aka vidare till PhiPhi Islands. Efter ett par dagar tillsammans med grabbarna kandes det nastan lite vemodigt att skiljas at. Hur som helst sa har vi iaf haft ett par harliga dagar ihop :)

Fran Phuket akte vi farja till PhiPhi, och vi hade antagligen inte speciellt mycket att klaga pa da vi satt uppe pa soldacket och lat vinden svalka oss!
Just nu bor vi inte pa det absolut basta hotellet, men det far duga da vi planerar att spara in lite pengar har i Thailand! An sa lange har det inte gatt jatte bra med tanke pa alla frestelser som finns. Jossan har shoppingforbud har pa PhiPhi men har redan kopt en kjol och solglasogon. Vi bor nog tillagga att kjolen var alldeles utomordentligt snygg, dock ganska dyr ;)
Sa fort vi anlande checkade vi in beachen, eller "bissen", som Tony sager och tog oss ett dopp. Det var varmare i vattnet an pa land, valdigt behaglig temperatur :)

Nagot vi glomt att beratta om vistelsen i Phuket ar att vi unnade oss en harlig fotmassage och pedikyr en dag pa stranden. Det var inte helt fel, och tanaglarna blev supersnygga, rosa med en blomma pa :) Anna tyckte det var skont att nagon gjorde detta utan att klaga pa hur fotterna och tarna ser ut hela tiden ;)

Det var allt for denna gangen, peace out !

5 kommentarer:

  1. Hallå tjejer!

    Gud vad det ser gott ut hos Er!! Så kul o få se bilder med, det gillar vi. Varmare i vattnet än på land..., det Ni, njuuut!!
    Shoppingförbud! Det skulle jag vilja se, jag känner allt min lilla!!

    Bra att Ni använder solskyddsfaktor 60!, kramar mamma Bäck

    SvaraRadera
  2. hej sötnosar!

    ni har redan lagt upp mer bilder än vad grabbgänget från usa har gjort på nästan 1,5 månad. jag är imponerad!

    ser helt underbart ut. längtar efter mer! hittar jag en billig flygstol så kan det hända att jag kommer ner och hälsar på;)

    pussochkram från ida

    SvaraRadera
  3. Hej flickor. Vad härligt att se att ni har det så fantastiskt. För mig slår det mig om det är ett släktdrag Josefin med shopping, tycker jag känner igen det. Men jag vet att du som kusinen har koll. Ni har det så fantastiskt och att få besöka platser som vi drömmer om måste vara underbart. Glöm inte ta hand om Er!!!
    Kramar Faster Monica

    SvaraRadera
  4. Hej flickor!
    Vad det är roligt att läsa era nyheter och se era bilder.
    kram Britt o Börje

    SvaraRadera
  5. Heej girls!
    Låter som en bra ide att jossan har shoppingsförbud, jag menar resan har ju bara börjat! här hemma försöker jag att få lite julstäming och har bakat lussekatter igen =p haha. Anna var inte så säker på att dom inte klaga på dina förtter, dom pratade ju med varandra antar jag =p haha, skoja bara! saknar er här hemma! ha det bäst och ta hand om er! puss & Kram Julia

    SvaraRadera